четверг, 17 ноября 2016 г.

Модуль 9
На цьому модулі ми ділилися розповідями про свії приклади учнівських робіт та інструментами їх оцінювання. Доречні зауваження моїх одногрупників допомогли мені удосконалити приклад учнівської презентації. Я теж переглянув документи своїх одногрупників, і давав їм свої  поради. 
    Також я створив контрольний список самоспрямування у навчанні, в якому по кроках розписав діяльність окремого учня під час роботи над проектом.  На мою думку цей документ надає допомогу учням у спрямуванні та самостійному навчанні при виконанні проекту. 
      Вніс зміни до плану вивчення теми.

     Даний модуль допоміг мені зрозуміти, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та роль і місце диференціального навчання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий